Wij willen vanuit wederzijdse betrokkenheid leerlingen helpen om zichzelf te kunnen zijn.

Netwerkbijeenkomst Onderwijs en Zorg

24 augustus 2015

Op woensdag 14 oktober organiseren de Savioschool Hillegom en de Don Boscoschool Lisse een Netwerkbijeenkomst Onderwijs en Zorg. Doel van deze bijeenkomst is om onze zorgpartners, ouders (verzorgers) van leerlingen, collega’s in de regio en andere belangstellenden met elkaar in contact te laten komen.

Interactie

Deze netwerkbijeenkomst wordt georganiseerd van 20.00 uur tot 22.00 uur op de Savioschool in Hillegom. Er is veel ruimte voor interactie tussen bezoekers en deelnemers. Zo kunt u zelf ervaren wat de kinderen ervaren als ze een training, les en/of activiteit volgen.

20.00 uur Opening

Door Jeroen Spanbroek, directeur Savioschool en Don Boscoschool

20.10 uur Voorstelronde

Door zorgpartners/ instanties die zich op deze avond presenteren

20.40 uur Koffie

21.00 uur Bezoeken van de kraampjes van de zorgpartners/instanties

22.00 uur Afsluiting

Aanmelden voor deze netwerkbijeenkomst? Klik hier en schrijf u vandaag nog in!

Vragen

Heeft u vragen over deze bijeenkomst? Mail ons via netwerkbijeenkomstoz@ aloysiusstichting.nl of bel 0252-53.24.94.

Wij ontmoeten u graag om samen ervaringen te delen en ‘informatie te tanken’. Zet daarom 14 oktober alvast in uw agenda!

Met vriendelijke groeten,

Gerard van de Reep