Samen met ouders

Samenwerking met ouders vinden wij heel belangrijk. Wij voelen ons medeverantwoordelijk voor opvoeding en ontwikkeling van onze leerlingen. Alleen samen kunnen wij als team en ouders een kind optimaal begeleiden. Daarom kunnen ouders elke ochtend terecht bij iemand van het ondersteunend personeel die bij de deur de leerlingen ontvangt.

We starten elk schooljaar met een uitgebreide informatieavond over het programma van het komende jaar. We organiseren ouderavonden en ouder-kindbesprekingen. Daarnaast organiseren we drie keer per jaar een koffie-inloopochtend. Via de digitale nieuwsbrief houden we ouders op de hoogte van schoolnieuws. Foto's van festiviteiten en uitstapjes zijn te vinden op de Ouderpagina. Uiteraard zijn ouders tussentijds altijd welkom voor een persoonlijk gesprek met de leerkracht.