Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Kinderboekenweek 2017 van start!

04 oktober 2017

We zijn los! De super griezelige gruwelijke kinderboekenweek 2017 is van start gegaan. Vanochtend is er met de hele Brede School Hillegom een grote openingsshow geweest. Er werd een liedje met de heksen rond de ketel uitgespeeld, 'Gruwelijk Eng' van Kinderen voor Kinderen werd gezongen en aan alle groepen werd een kinderboek kado gegeven die de komende dagen/weken voorgelezen gaat worden.

De komende week blijft in het thema staan van de Kinderboekenweek. Er is een wedstrijd wie de mooiste boekenkaft maakt en de altijd beregezellige boekenmarkt is ook dit jaar in het nieuwe gebouw van de partij. De begeleidende brief met alles wat u moet weten voor de markt volgt in een van de komende dagen. Veel gruwelijk leesplezier de komende week!