Wij willen vanuit wederzijdse betrokkenheid leerlingen helpen om zichzelf te kunnen zijn.

Foto's en terugblik Kinderboekenweek op de Savioschool

28 oktober 2016

Kinderboekenweek: Jong en Oud op de Savioschool

De weken voor de herstvakantie stonden in het teken van de Kinderboekenweek 2016: Jong en Oud. In de aula was er een spectaculaire opening met niemand minder dan K3!

De dagen erna zijn er verschillende activiteiten geweest die in het teken stonden van Jong en Oud. Zo mochten 's ochtends opa's en oma's komen om voor te lezen in de klas.

Ook is een echte kinderboekenschrijver, Harald Timmer, langsgekomen om aan de Toekans en Condors voor te lezen en te vertellen over zijn boek over het Wiebelmannetje. Dit was heel erg leuk!

De jaarlijkse boekenmarkt was ook weer een hit! Op de Ouderpagina -> Fotoalbums kun je de gemaakte foto's bekijken.

Wat we ook elk jaar doen is het uitreiken van het Gouden Penseel, voor het beste ontwerp van een boekenkaft, gemaakt door onze eigen kinderen!

Vol trots presenteren wij hier ook de winnaars:

Al met al een supergeslaagde Kinderboekenweek 2016! We bedanken de kinderen voor hun inzet en enthousiasme en alle ouders die betrokken waren! We hopen u allemaal volgend jaar weer op de Kinderboekenweek te zien!

Team Savio