Wij willen vanuit wederzijdse betrokkenheid leerlingen helpen om zichzelf te kunnen zijn.

Voortgang Nieuwbouw juni 2016

09 juni 2016

​De nieuwbouw van de Brede School te Hillegom is in volle gang.

Er wordt gewerkt met een erg strakke planning, en dat zien we terug in de vordering van de werkzaamheden.

Het hoogste punt wordt nog voor de bouwvak vakantie gerealiseerd, met een geplande opleverdatum voor de kerst 2016.

Momenteel wordt gewerkt aan het aanbrengen van de eerste verdieping vloer.

De vloer wordt samengesteld met fabrieksmatig geproduceerde vloerelementen van beton.

Deze elementen zijn alle precies op maat gemaakt en hebben alle een unieke positie in het vloerveld.

Gelukkig werken de weersomstandigheden deze week goed mee en kunnen er " meters" gemaakt worden.

Ondertussen wordt er door gebouwd aan de steiger, want de volgende stap is het plaatsen van de staalconstructie op de 1e verdieping, waarna de dakelementen aangebracht worden.

Gelukkig wordt er tegenwoordig veel aandacht besteed aan veiligheid op het werk: de bouwvakkers dragen een helm, een veiligheidsgordel en werkschoenen.