Wij hebben zorg voor ieder ander, met name voor hen die het moeilijker hebben dan wijzelf en dat doen wij door volhardend te zijn in onze betrokkenheid.

Foto's Workshop ronde 2 online!

28 februari 2018

De workshops

Tijdens de tweede ronde van de workshops zijn alle leerlingen weer enthousiast bezig geweest met een activiteit dat niet standaard in het schoolrooster staat. Wij willen onze leerlingen de kans geven hun unieke en diverse talenten te laten ontplooien.

Zoals u op de foto's kunt zien heeft iedereen het weer erg naar zijn/haar zin gehad! De Savioschool bedankt de grote groep vrijwilligers dat zich inzet om een leuke workshop aan de leerlingen te geven.

Wilt u ook een bijdrage leveren aan de volgende workshop of heeft u een leuk idee hierover? Mail dan naar marleen.degrijff@aloysiusstichting.nl

Bij het fotoalbum komen

U kunt de foto's te bekijken door in te loggen met de ouder-gebruikersnaam op deze website.

Bent u deze vergeten? Dan kunt u mailen naar nick.heemskerk@aloysiusstichting.nl voor de inloggegevens.

Fijne voorjaarsvakantie en groetjes van team Savio.